Indspilningsturnering 2019
fra når banerne åbner til d. 5. maj 2019
Turneringen er for alle, der ønsker
- at komme på klubranglisten (giver mulighed for holddeltagelse og for at udfordre i løbet af sæsonen)
- at deltage i holdkampe (4. til 8. hold og Veteran)
Ønsker du i 2019 at spille på 4-8.- eller veteranhold, skal du deltage i puljeturneringen. Det gælder også for spillere/reserver, som var på hold i sidste sæson.
Bredde- og holdudvalget inddeler de tilmeldte deltagere i grupper af 3 ud fra det forventede spillemæssige niveau (tidligere holddeltagelse, rangliste, m.m.).
I grupperne tildeles hver spiller to kampe. Disse kampe skal være afviklet og indberettet senest søndag d. 28. april kl. 16.
Resultaterne sendes til lind.dennis@gmail.com.
D. 29. udsendes puljeresultaterne til næste runde.
Fra d. 29. april og frem til og med d. 5. maj kl. 18 har vinderne af puljerne mulighed for at udfordre en spiller i op til to puljer over deres egen – for evt. at forbedre rangliste-placeringen.
Resultatene af alle kampe skal indberettes senest søndag d. 5. maj kl. 18, hvorefter ranglisten justeres og præsenteres på hjemmesiden.
Herefter udtager bredde/hold-udvalget sæsonens holdspillere og -reserver. Ranglisten er udgangspunktet for holdudtagelse. Man skal dog være opmærksom på, at singleranglisten kun er vejledende, fordi der også tages højde for holdsammensætningen (double-spillere er ikke nødvendigvis på singleranglisten). I år etableres en mix-double-rangliste (se andetsteds).
Tilmelding senest den 7. april via hjemmesiden – hvis der er problemer med tilmeldingen, så skriv direkte til udvalgets kontaktperson. Kort tid herefter bliver puljerne sendt til deltagerne.
Udfyld formularen omhyggeligt, det gør det meget lettere for planlægningsgruppen.
Nye spillere uden ranglisteplacering, der af trænere er vurderet til at kunne spille på breddehold, bedes samtidig med tilmeldingen bede trænerne om en vurdering af det omtrentlige spilleniveau (ud fra ranglisten), og fremsende til Dennis Lind.
Med venlig hilsen Bredde/holdudvalget: Lene Petri, Dennis Hansen og Dennis Lind.
Kontaktperson Dennis Lind;lind.dennis@gmail.com, mobil 2972-9809
Afvikling af turneringen
Puljedeltagerne aftaler kamptider indbyrdes og booker bane med eget- og udfordringsnummer – se regler herfor andetsteds på hjemmesiden. Kampen skal afvikles indenfor 2 timer. Ved tidsgrænsen vinder den med flest vundne partier. Der kan ikke bookes forlængelse/genoptagelse af kampen med udfordringsnummer. Der spilles med egne bolde af rimelig kvalitet.
Pga GDPR skal deltagerne selv logge ind i banebooking systemet og finde kontaktinfo på deres modstandere.
Puljer opdateret med resultater pr 1/5:
Dame puljer
Herre puljer